Rask oppdatering!

Posted: 2011/08/13 in Uncategorized

Da er Kvikk 10 uker gammel:D Nå har han og jeg flyttet inn på Slørstad til Kari, Marte, Flax, Capri, Viti og Sigma=D resten kommer etterhvert! Natasa Er her også, men ho flytter ut snart:/.
Var lite urolig med tanke på om han kom til å omgås de andre her i huset! Men det har vist seg å gå VELDIG bra=) og fornøyd er jeg med det^^, Flax er jo super onkel! Kasper til Karianne også^^, Ja til og med Sigma har lekt med han=) Har hatt det litt hektisk i det siste.. med pakking, planlegging og generelt det å ha en valp, noe som har ført til at jeg har hatt ca mye mer å tenke på enn jeg ellers har hatt! Men det venner jeg meg snart til håper jeg^^,  har ikke fått opp alle tingene mine enda! Men Kvikk er i allefall i rute=).  Je ghar måtte avlyse mange av mine planer, men jeg er vel snart i rute igjen jeg også! Så beklager til dere jeg har vært litt utydlig mot!

Må ærlig innrømme at mine fotokunskaper har gått rett i dass i det sisteXD bildene her er tatt med full auto 😛 Det første er Kvikk som leker med “gutta” og det andre er superflinke Flax som er litt sliten etter å leke med Kvikk^^,

Onkel Flax ^^,

Mer kommer vel snart! dette ble ett svakt innlegg!

 

Comments
  1. Ja, dette innlegget ble for svakt Ole! Hahaha! :p

    Få gjort unna det du trenger nå, så skal du se ting faller fort på plass igjen 🙂
    Vi sees! :p

  2. Elisabeth says:

    Onkler er det beste som er,ihvertfall når de er så kule som Flax 😀 Men enig med Heidi,her må det skjerpings til!!!Hahahah 😉

  3. Jannicke says:

    Nå er det over 2 uker siden du ga et innlegg – krever mer! 😉 hehe.

Leave a comment